wtorek, 11 marca 2014

ZACZYNAMY

Cześć ! 
Chciałabym się na początku przedstawić, więc tak . Mam na imię Martyna mam 15 lat i postanowiłam założyć bloga , na którym będę mogła pisać o tym co być może mogłoby was zainteresować. Moja przygoda z blogowaniem? Postanowiłam założyć bloga z moją przyjaciółką . To prawdopodobnie był błąd. Po pewnym czasie ona zrezygnowała . Minęło jeszcze więcej czasu ..po czym ja również zrezygnowałam i postanowiłam założyć następnego bloga , zacząć od początku i uczciwie sama wszystko prowadzić. Wychodzi na ,że od dziś zaczynam moją przygodę z pisaniem.Mam nadzieję ,że mnie polubicie i będę dla was taką osobą ,która potrafi zainteresować swoją osobą. 
Miałam wszystko opublikować za jakiś czas ,ale wyszło tak ,że jest już na dworze bardzo ciepło i był niesamowity zachód słońca , który widziałam nie zapewne tylko ja. Nie mogłam się powstrzymać , jak to ja ,żeby nie zrobić zdjęcia.Już koniec tego wstępu czas już się pożegnać. Posty postaram się dodawać równo co dwa jeśli czas na to pozwoli co tydzień. To by było na tyle. Więc ja już znikam i widzimy się za parę dni , może wydarzy się w moim życiu coś bardzo ciekawego i przyciągającego uwagę co mogłabym tu opisać.                                                                                      ; )



DOBRANOC.

1 komentarz:

  1. Mega to zdjęcie, jakie śliczne niebo *_*

    alicealicee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń