poniedziałek, 24 marca 2014

TO CO KOCHAM

Czeeść!.
 Dziś chciałabym wam przedstawić pięć zachowań , rzeczy które wręcz kocham.No więc zaczynamy.!
Po 1.

Bardziej rozchodzi się tu o ścigacz. No mam na ten temat coś do powiedzenia. Zrobiła się moda na to ,że każdy lubi motocykle /ścigacze. No dobra, nikomu nie możemy zabronić ,każdy ma do tego prawo . Teraz przedstawię wam sytuacje ,której nienawidzę. Stoję z Koleżanką ,która uwielbia ścigacze , wszędzie ma je w tle interesuje się nimi niesamowicie. Przejeżdża taka maszyna obok ,a ona nawet nie raczy się na nią spojrzeć.No ja się pytam jak to możliwe !?. Już mniejsza z tym. Moja historia ze ścigaczami zaczęła się już ponad siedem lat temu. Pojechałam z rodzicami do Anglii na jakiś czas. Siedziałam sobie spokojnie w domu ,aż przyjechał współlokator mojego taty takim ogromnym czarnym ścigaczem.Nogi mi zmiękły za wszelką cenę chciałam się nim przejechać. Oczywiście mam zdjęcie .Nie jest ono zbyt dobre ,wiec nie wstawię.No i właśnie od wtedy można powiedzieć ,że zakochałam się w ścigaczach. I to jest własnie jedno z moich marzeń , mieć takie cudo :)

Po 2.
Fotografia.? Nawet sama nie wiem kiedy zaczęło mnie to interesować,ale będzie już jakiś kawałek czasu.Kiedyś kupiłam aparat ,którego nie używałam w sposób dobry.Był nieustawiony no i sami się domyślacie jak robił zdjęcia.Po pewnym czasie coś mnie ruszyło i sobie tak pomyślałam ,że jeśli mam już ten aparat i robi ładne i dobrej jakości zdjęcia , to czemu by go nie ustawić i zacząć przygodę z fotografią. Teraz już jestem bardziej doświadczona w tym co robię. I teraz postanowiłam zainwestować w nowy aparat dokładniej jakąś dobrą lustrzankę. Rozmawiałam z rodzicami , najlepsze jest to ,że się zgodzili. Tą niepewną chwilę mam za sobą. Hmm wisi jeszcze u mnie tablica korkowa jest dość duża ,lecz w ogóle jej nie ruszałam. Wszystko od pewnego czasu tam się nie zmienia.Postanowiłam zrobić na niej małą wystawkę zdjęć wywołanych. Dopiero jest na niej osiem fotografii ,zobaczymy jak będzie dalej.Zaraz wam na dole ją zobaczycie. Nie wygląda perfekcyjnie ,bo dopiero zaczęło cokolwiek robić .Dziś dzień wiosny . W szkole mieliśmy różne konkurencje jedna z nich to właśnie pokaz talentów,więc dlaczego by nie pokazać mojego? Razem z moją przyjaciółką postanowiłyśmy wywołać zdjęcia ,które nadają się do pokazania publicznie i do ocenienia .Całe szczęście było dużo osób ,które przechodząc bardzo zwracały uwagę właśnie na tą wystawę. A uczucie ,które towarzyszy jest bardzo miłe. 


Zrobiłam je na szybko więc wybaczcie :)

Po 3.

Filmy. Tak ..był taki czas kiedy bardzo chorowałam.Nie miałam siły na nic ,ale nie lubię tak leżeć w łóżku i patrzeć się w sufit. Włączyłam sobie kiedyś film.Może to głupie ,ale je uwielbiam.To było można powiedzieć ,że sporo czasu wstecz. No i wtedy natrafiłam na film "3 metry nad niebem" z czasem (tego samego dnia) postanowiłam obejrzeć "Tylko Ciebie chce" . A później to szukałam i chciałam obejrzeć filmy , dosłownie wszystkie filmy ,w których mógłby być Mario Casas. Nie jestem pewna jaki udało mi się obejrzeć ,więc nie napiszę. Wtedy też wciągnęłam się w te romansidła.Najlepiej oglądało się w zimę. Wchodząc do domu robiłam herbatę siadałam pod kocem i zawzięcie oglądałam . Ale ile można oglądać wiecznie te podobne sceny , rozpoczęcia i zakończenia ? Ostatnio zrobiłam małą przerwę i teraz ponownie mam taki czas . Ostatni film który oglądałam to "Co się zdarzyło w Las Vegas" , a jeszcze wcześnie , też bardzo przyjemnie się oglądało "Millerowie". Jeśli ktoś jest zainteresowany to życzę miłego oglądania :)

Po 4.
Muzyka.To czego słucham w pewny sposób mnie odzwierciedla . Nie jestem osobą ,która uwzięła się na jeden rodzaj muzyczny i zawzięcie go słucha. Osobiście lubię piosenki zremiksowane ,ale tak ,żeby łatwo "wpadały w ucho " ,ale kocham też utwory , które mnie dołują.Nie wiem dlaczego ,ale lubię czasem usiąść sobie w tym codziennym pośpiechu i włączyć sobie muzykę. Słuchawki mam przy sobie zawsze i wszędzie. Trzeba sobie jakoś poradzić i umilać czas.
Odkąd pamiętam tata grał mi na gitarze czy do snu ,cokolwiek. Jakoś później to mi się spodobało.Zaczęłam grać . Niestety jak to ja nie miałam wystarczająco czasu na naukę. Całe szczęście podstawy nauczyłam się sama . Do tej pory potrafię grać. Ale marzy mi się grać perfekcyjnie. Pewnie wrócę jeszcze do gitary i rozwinę to co umiem i to co towarzyszyło mi od dziecka. 



Po 5.
Zmiany. No jeśli patrząc na mnie chodzi o zmiany to kocham je bardzo. Nie chodzi mi konkretnie o zmiany w życiu. Bo jeśli chodzi o życie i o ludzi ,którzy przy mnie są ,chciałabym ich mieć na zawszę. A czy oni ze mną wytrzymają i będą przy mnie to się okaże. Także chodzi bardziej o zmiany np. ubiorze, ogólnie wyglądzie , w mieszkaniu itp. Co do mieszkania to będę w najbliższym czasie remontować pokój. Jeśli chcecie ,bo nawet nie wiem czy ktoś tu w ogóle zagląda i cokolwiek czyta ,wstawię zdjęcie jak to wszystko wygląda. Mam mały pokój ,więc dużo w nim nie mogę zrobić ,ale chociaż jest przytulnie i uwielbiam w nim przebywać. 


Naturalne jest to ,że jest jeszcze więcej tego wszystkiego ,ale napisałam to co jest najistotniejsze. Także ja już znikam , a wam życzę miłego dnia :) ! 

+ już 3 tydzień udaje mi się regularnie dodawać posty.Jeśli jest ktoś ze mną niech da znać ,bo nie wiem czy jest sens prowadzenia bloga. 



6 komentarzy:

  1. Z Twoich punktów najbardziej do mnie to raczej fotografia i muzyka oraz filmy ♥ :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to napisałaś! ;)
    Bardzo miło się czyta :D
    http://fixyourife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie fotografie i filmy :)

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też denerwują "sezonowcy", co nagle wszyscy wowow jaki ścigacz, skuter, motor, muszę mieć, aby zaszpanować :___: Albo młodsze dziewczyny, które mowia "no ja też kocham ścigacze bla bla" a sie nawet nie znają :) Sama nie jestem jakąś mega fanką, lubię popatrzeć, ale jakoś nie krzyczę wszystkim, jaka to ja fajna nie jestem, bo wiem co to ścigacz, umiem odróżniać itp :_:
    bejbicamxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka i filmy:)

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń