poniedziałek, 31 marca 2014

WŁOSY

Hej. Nadszedł poniedziałek i trzeba w sumie coś dodać. Przyznam się ,że ten tydzień skończył mi się i zaczął tak samo .. Zapewne nie tylko ja mam tyle nauki ,ale to jest strasznie męczące ile czasem trzeba pomieścić  w tej głowie. Przyznaję się ,że nie przygotowałam się do dodania posta ,bo nadzwyczajnie w świecie nie miałam na to czasu. Dobra starczy tego wyżalania się ,czas przejść do ważniejszych spraw.

Co do posta waham się czy w ogóle go dodać ,ponieważ z tego co widzę to dużo osób o tym pisze. Ale postanowiłam zaryzykować i przedstawić wam to produkty ,które działają na moje włosy. Niektóre z nich dopiero co zakupiłam i dużo powiedzieć o nich nie mogę , więc dodam zdjęcie ,a pod spodem napiszę o nim wyczerpująco informacji. Także zaczynamy .


1.
Szampon do włosów ,jak widać na zdjęciu wyjaśnione jest jego zastosowanie . Własnie kończy mi się kończy ,ale na pewno kupię następny , chyba ,że będę miała okazje dowiedzieć się od was o lepiej ocenianych produktach.























2.
Naturalnie po umyciu włosów szamponem nałożyć trzeba odżywkę . Ja nakładam ją najdokładniej na końcówki ,a następnie po połowy włosów. Też jest przeze mnie pierwszy raz zakupiona. A tak dokładniej  to nie przeze mnie ,tylko moją mamę ,która przywiozła mi go ze swoje zakładu.






























3.
Spray zakupiłam w sumie na spontanie z Ivon. Na włosy pryskam ,a bardziej na końce na umyte i lekko wilgotne włosy.Bardzo ładnie pachnie i w sumie jakaś tam minimalna poprawa jest. 



4.

Podobno niszczy włosy ,ale jak widać, pisze ,że jest mocny . Potwierdzam ,że jest. Używam codziennie , raz mniej raz więcej. Zależy jak układam włosy ,a bardziej samą grzywkę. 





5.
Ten produkt najlepiej (z tego co przeczytałam na odwrocie ) jest rozpylić równomiernie na wilgotnych włosach i wysuszyć. A na włosach suchych rozpylić na końcówkach prze prostowaniem włosów. 
Co do moich włosów to już praktycznie nie prostuje ,chyba ,że jest jakaś okazja i wtedy sięgam Spray.Czy jest dobry ? To się okaże po czasie. Z tego co wiem dostają ,a raczej kupują go zakłady fryzjerskie ,więc raczej jest trudno dostępny. 


*Nie utrwala
*Chroni włosy przed gorącem karbownicy , suszarki i prostownicy (i zapewne innych rzeczy tego typu)
*strukturyzuje włosy 
*nadaje im blask 

6.

Ten produkt można stosować na wilgotne włosy w celu ich rozczesania , jak i na włosy suche w celu nadania im blasku. 




*Nie utrwala 
*W błyskawiczny sposób dostarcza włosom blasku 
*Nadaje im świetlistość i miękkość
*Nie skleja i nie wysusza włosów

PIĘKNE *-*


 A taką fryzurę udało mi się zrobić (wiem , niedokładnie,ale nie miałam warunków i czasu ,żeby wyszło lepiej) na konkurs :) Pochwalę się ,że zajęłam pierwsze miejsce . ^^ dzięki .




To było by na tyle. Teraz pozostało mi czekać na wasze opinie. Wiem ,że ten post nie był zbyt dobry i interesujący ,ale wybaczcie mi ,bo jestem okropnie chora i ledwie co mówię. Możecie sobie pomyśleć ,że jeśli tak go oceniam to po co nie dodam go później kiedy będę zdrowa.. ,ale wreście poniedziałek ,czas na dodanie posta i niech tak zostanie ! : ) 

Miłego ! Dnia , popołudnia .. nocy ? Jak kto woli ,ważne ,że miłego .: ) Papa ;]

2 komentarze:

  1. używam ten sam szampon :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się marzą takie długie włosy ombre *-*

    OdpowiedzUsuń