środa, 23 kwietnia 2014

ŚWIĄTECZNIE

Takie podsumowanie od poprzedniego posta. Już mam pomysł na następnego ,który będzie nie w moim stylu ,ale zaryzykuje ^^
WIELKANOC 
Niestety nie mam zdjęć z Wielkanocy (tylko te pierwsze). Nie było mnie w domu przez czas Świąteczny i nie miałam czasu zrobić jakiegokolwiek zdjęcia. 




CZAS WOLNY

No ,więc teraz mam czas wolny od szkoły . W tym roku nazbierało się go niesamowicie dużo ,ale nie narzekam. Nie wiem jak go sobie rozplanować - jedyny minus . Wczoraj ,gdy wyszłam na spacer z przyjaciółką jakoś mnie tak ruszyło ,żeby wziąć aparat i dobrze na tym wyszłam . Zrobiłam parę zdjęć , dobre w sumie i to. Mam teraz czas i na myślenie nad wszystkim i postanowiłam ,że może oprócz trenowania piłki siatkowej , mogłabym zacząć trenować jakieś sztuki walki lub akrobatykę. To są dwa kierunki na które ciągnie mnie najbardziej.  


Nie ma to jak poczuć ciepło ^^ 





















Może nie rozpisałam się dziś na miarę
swoich możliwości ,ale zawsze dobre coś niż nic. Chyba muszę zmienić swoje nastawienie ,a ,żeby nadrobić to wszystko w piątek dodam posta . Jeśli jeszcze ktoś tu jest niech da znać i oceni .


Dobrej nocy życzę ! ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz